برپایی پردیس فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی قلب طهران در میدان انقلاب

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران از برپایی پردیس فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی قلب طهران در ضلع جنوب غربی میدان انقلاب، در روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، سید امیر حسین ساداتی گفت : همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی قلب طهران خدمات مختلفی همچون : ( رادیو به وقت قدس ، خطاطی و نقاشی روی بوم با محوریت قدس و شهادت طلبی ، قران بخوانید جایزه بگیرید ، گریم و نقاشی کودک ، مسابقات بومی محلی ، میدانی و ورزشی ، واقعیت مجازی با موضوع قدس شریف ، جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین اماکن گردشگری منطقه ۱۲ ، مشاوره پزشکی و روانشناسی ، تست قند خون و فشار خون ، آموزش استفاده از اپلیکیشن نوماند تفکیک زباله از مبدا  ) را به شهروندان روزه دار و ولایت مدار ارائه نمود.

 وی در ادامه ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به دست رژیم غاصب صهیونیستی ، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشت و از توزیع پرچم ایران و فلسطین ، شاخه های گل جهت تشییع پیکر مطهر شهدا ، پوسترهای منقش به تمثال مبارک مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیکسل و سربند فلسطین ، حزب الله لبنان و ... میان شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ تهران در ادامه حضور نوجوانان و جوانان را در راهپیمایی روز جهانی قدس ، چشمگیر دانست و افزود : دبیران کانون نوجوانان و شهرداران و معاونین مدارس منطقه ۱۲ در معیت مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این راهپیمایی عظیم شرکت نمودند. ‌

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 52313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =