توزیع ۴ هزار بسته گردشگری به مسافران نوروزی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ۴هزار بسته گردشگری از ابتدای فروردین تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی باب الرضای تهران توزیع شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مهمانی خدا گفت: ایستگاه های استقبال و اطلاع رسانی در راستای اطلاع رسانی و استقبال مسافران نوروزی با اماکن گردشگری تهران؛ در مبادی ورودی و خروجی تهران ازابتدای فروردین برپا  شد که تا پایان ۱۳ فروردین بیش از ۱۰ هزار گردشگر از خدمات این ایستگاه ها بهره مند شدند.

به گفته وی؛ با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی و همچنین در شهر شهدای فرهنگسرای خاوران، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین نوروزی، بوستان های برگزار کننده جشن های دهکده بهار ایران و ... در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفت و نیز ۴ هزار بسته گردشگری میان مسافران نوروزی باب الرضای تهران طی این مدت توزیع شد.

مالمیر با اشاره به برپایی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی، در میدان ثامن الحجج(ع) گفت: باب الرضای تهران به عنوان ورودی جنوب شرق تهران و مسیر عبور زائرین حرم رضوی و عتبات عالیات و ... از ابتدای فروردین برپا و تا ۱۳ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای بیش از ۱۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی بود.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 52332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =