از حضور پرشور کانون‌های نوجوانان محلات تا پاکسازی قدمگاه راهپیمایان 

شهردار منطقه ۱۵ گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در روز قدس و برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی، اقدامات ویژه‌ای توسط این منطقه انجام شد.

‍ به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در این ماه عزیز و گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: پاکسازی مسیر راهپیمایی، حذف موانع فیزیکی و ترافیکی و نظافت مسیر پیش از آغاز مراسم  و پس از آن در چهاراه ولیعصر(عج) تا ضلع شمال میدان انقلاب از اقدامات انجام شده این روز بود.

شیری ادامه داد: با اعزام عوامل خدمات شهری و بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات لازم نظیر خودرو حمل  و جمع آوری پسماند مسیر قدم‌های راهپیمایان نظافت و پاکسازی شد.

او در ادامه به اقدامات اداره مدیریت پسماند در مراسم راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: آموزش و معرفی اپلیکیشن شهرزاد با هدف اجرای طرح نوماند، اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی پسماندهای خشک از مبدأ  توسط کارشناسان آموزش و اطلاع رسانی اداره مدیریت پسماند منطقه، توزیع بروشور، کیسه های  پارچه‌ای بین شهروندان و نصب بنر اطلاع رسانی جهت معرفی هرچه بهتر اپلیکیشن شهرزاد و اپ نوماند از جمله این اقدامات است.

به گفته او؛ عوامل اداره مدیریت پسماند به همراه تیم اجرایی با استقرار ۵ خودروی نوماند، و نیز جانمایی ۱۰ عدد مخزن ۲۴۰ لیتری در مسیر راهپیمایی و توزیع ۵۰ کیلو گرم کیسه جمع آور پسماند به شهروندان در طول مسیر خدمات‌رسانی کردند.

شهردار منطقه در ادامه به حضور پرشور کانون‌های نوجوانان محلات و شهرداران مدارس منطقه در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: شهروندان جنوب شرق پایتخت از ۱۳ نقطه تعیین شده منطقه به مراسم راهپیمایی سراسری روز قدس اعزام شدند. 

همچنین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰ و نیم در محله خاورشهر مقابل مسجد علی بن موسی‌الرضا(ع) برگزار و در پایان مراسم حاضران طی بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رژیم غاصب صهیونیستی ابراز انزجار کردند. شهروندان مومن و ولایی پس از شرکت در راهپیمایی با حضور در مسجد النبی(ص) نماز جمعه را اقامه کردند. 

انتهای پیام/

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: 52345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =