دومین جلسه ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه۱۶ برگزار شد

به منظور هماهنگی هرچه بیشتر بین معاونت‌های اجرایی و نواحی در خصوص اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه، دومین جلسه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ سالاری پور شهردار منطقه ضمن بررسی گزارش های نواحی با اشاره تاکیدات راهبردی شهردار تهران در خصوص اجرای هماهنگ و همه جانبه اجرای این طرح گفت: نواحی ۶ گانه منطقه با تلاش مضاعف در اجرای شناسایی کلونی ها، کودکان کار، جمع آوری متکدیان، معتادان متجاهر، زباله گردها و مباحث پیرامونی آسیب های اجتماعی به طور جدی دنبال کنند.

وی افزود: در طرح فوریتی ساماندهی آسیب های اجتماعی وظیفه هریک از ادارات مشخص شده و با برنامه ریزی مناسب و با شناسایی کلونی های آسیب نسبت به رفع آسیب های اجتماعی اهتمام داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه هماهنگی اداره حقوقی در رفع آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی خواهد داشت افزود: گرفتن دستور قضایی در زمان مناسب به عنوان یک ضرورت محسوب می شود و در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

سالاری پور، بر ضرورت همکاری مختلف منطقه در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب های اجتماعی منطقه تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق و حضور مستمر در کلونی های آسیب محلات ۹گانه در اجرای این طرح به صورت جدی دنبال کنیم.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 52380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =