آغاز عملیات بهسازی آسفالت بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری در منطقه ۲ پایتخت

شهردار منطقه ۲ گفت: به منظور بهسازی تردد در شبکه معابر شهری، عملیات ساماندهی روکش آسفالت بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه ۱۵۸ کیلومتر از مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران (رمپ و لوپ) در منطقه ۲ واقع شده است، گفت: با هدف بهبود شبکه معابر بزرگراهی و تسهیل در تردد خودروهای عبوری، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت بزرگراه شیخ فضل الله نوری آغاز شد.

وی افزود: این عملیات در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ،رتوسط اکیپ اجرایی شهرداری منطقه۲ و با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است.

شهردار منطقه۲ گفت: براساس برنامه پیش بینی شده،  در عملیات بهسازی بزرگراه شیخ فضل الله نوری ۵۰۰۰ تن آسفالت در بازه زمانی ۲ ماهه توزیع و پخش می شود.

صالحی با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی از سال گذشته براساس اولویت بندی صورت گرفته در حال اجرا است، گفت: عملیات بهسازی بزرگراه شهید چمران حدفاصل میدان توحید تا بزرگراه جلال آل احمد، مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید همت و مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم و مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی از جمله اقدامات عمرانی در سال گذشته است.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 52408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =