رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۷ در اسرع وقت

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اهمیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، گفت: در همین راستا عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به طور مستمر از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه بازدید و در صورت وجود نقص احتمالی، نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به رفع نقص چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، گفت: استفاده از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات و انضباط بخشی به ترافیک است.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: چراغ های راهنمایی و رانندگی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که به حالت الکترونکی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند و خرابی دوره ای آنها مثل سایر تجهیزات برقی دور از ذهن نیست و طبیعی است، اما نکته حائز اهمیت این است که رفع به موقع و سریع نواقص و خرابی های احتمالی انجام شود.

سیفی با بیان اینکه چراغ های راهنمایی و رانندگی در جلوگیری از وقوع تصادفات و نظم بخشیدن به ترافیک نقش مهمی را ایفا می کنند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت عملکرد مطلوب چراغ های راهنمایی و رانندگی که تاثیر بسزایی در رفتار ترافیکی رانندگان و کاهش تصادفات دارد، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای دارد و بازدیدهای مستمری از این چراغ ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور عوامل اجرایی این معاونت نسبت به بررسی و رفع نقص کلیه چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح محدوده اعم از چشمک زن برقی و سولار اقدام می کند و این اقدام به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 52464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =