افزایش ۵۰ درصدی تماس‌ با سامانه +۱۳۷ برای کاشت نهال در سال گذشته/ ثبت بیش از ۳۵ هزار تماس در ایام نوروز با سامانه +۱۳۷

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از افزایش ۵۰ درصدی تماس‌های شهروندان با این سامانه برای کاشت نهال در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، مهدی وحدت‌کار با اشاره به فعالیت سامانه +۱۳۷ در تعطیلات ابتدای سال جاری و ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به نوع خدمت‌رسانی سامانه +۱۳۷ به عموم مردم و الزام و تلاش مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان از طریق این درگاه ارتباطی، کارشناسان ثبت پیام سامانه در تعطیلات نوروز همچون دیگر ایام سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌ها و پیام‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف خدمات شهری  و پیگیری آن بودند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی بیش از ۳۵ هزار تماس از سوی شهروندان در سامانه +۱۳۷ ثبت شد، افزود: بیشتر تماس‌های شهروندان محترم در حوزه ارائه انواع خدمات شهری و محیطی بود و البته بخشی از پیام‌ها و تماس‌های شهروندان هم مربوط به آلودگی‌های صوتی و ساخت و سازهای غیر مجاز می‌شد که پیگیری پیام‌ها تا حصول به نتیجه هم به سرعت از سوی عوامل اجرایی انجام می‌شد.

رئیس مرکز سامانه +۱۳۷ از روزهای پنجم فروردین و دهم فروردین به ترتیب به عنوان بیشترین و کمترین میزان ثبت پیام و تماس روزانه از سوی شهروندان ذکر کرد و گفت: با متناسب کردن شیفت‌های ثبت پیام و بازخورد پیام و همچنین پیگیری مواردی که از اهمیت بیشتری برخوردار بود ایام تعطیلات آرامی در سامانه +۱۳۷ سپری شد.

وحدت‌کار در ادامه به پویش درختکاری که از اسفند سال گذشته تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه داشت اشاره کرد و با بیان اینکه پویش درختکاری برای مدیریت کلان شهری به جهت افزایش بهبود کیفی فضای سبز و محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار بود، اظهار کرد: با عنایت به اینکه شهروندان مشارکت‌کننده در این پویش باید درخواست‌های خود را برای دریافت و کاشت نهال در سامانه +۱۳۷ ثبت می‌کردند به نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش بیش از ۵۰ درصدی مشارکت شهروندان در این خصوص بودیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۵ هزار و ۱۰۰ پیام از شهروندان برای دریافت نهال و کاشت آن در منازل و معابر داشتیم اما این آمار از ابتدای اسفند تا ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۸ هزار پیام ثبت‌شده و اقدام‌شده بود.

رئیس مرکز سامانه +۱۳۷ در خاتمه از برنامه ‌تحولی در این سامانه به جهت ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان نام برد و افزود: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای بهبود وضعیت ثبت پیام شهروندان و اجرایی شدن آن داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 52517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =