افتتاح تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم با بزرگراه شهید آوینی در پویش امید و افتخار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در یکصد و شانزدهمین پویش امید و افتخار خبر داد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره جزییات افتتاح پروژه‌های عمرانی در روز شنبه- ۲۵ فروردین ماه- گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با بزرگراه شهید آوینی با هدف تکمیل دسترسی‌های جنوبی حرم مطهر همزمان با پویش امید و افتخار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه مسیرهای دسترسی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، از کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در پهنه جنوبی منطقه ۲۰ و تعدیل بار ترافیکی بافت جنوبی حرم در پی افتتاح این پروژه ۱۲۱ میلیارد تومانی خبر داد. 

حق‌بین در ادامه به رونمایی از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین همزمان با افتتاح پروژه مذکور اشاره کرد و افزود: نوسازی ناوگان معاونت فنی و عمرانی به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان مشتمل بر ۲۰ دستگاه تریلر کشنده جهت حمل مصالح به منظور تولید آسفالت بخش دیگری از پویش امید و افتخار شنبه آتی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان، افتتاح نخستین پروژه سال ۱۴۰۳ حوزه عمرانی شهرداری تهران در پهنه جنوبی پایتخت را به فال نیک گرفت و فعالیت مستمر کارگاه‌های متعدد عمرانی را نویدبخش افتتاح‌های پیاپی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌‎ به شهروندان در سال جدید برشمرد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 52575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =