خدمات‌دهی توأمان موکب و استیج فرهنگی بیعت با رهبری در مجاورت مصلی

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و حضور نمازگزاران تهرانی برای اقامه نماز در مصلی، خدمات‌دهی توأمان موکب و استیج فرهنگی بیعت با رهبری شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸ ، بر اساس دستور العمل ابلاغی به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به مناسبت فرا رسیدن این رویداد بزرگ فرهنگی ومذهبی، محل استقرار موکب و استیج فرهنگی جهت خدمات دهی به نمازگزاران در خیابان خرمشهر از معابر همجوار مصلی بزرگ تهران تعیین گردید.

 برپایه این گزارش، استقرار استیج فرهنگی و مذهبی تحت عنوان بیعت با رهبری با برخورداری از برنامه های متنوع به مناسبت فرا رسیدن این عید سعید و دایر شدن موکب پذیرائی از نمازگزاران مشتمل بر واکس رایگان کفش، ماساژ، توزیع انواع چای، دمنوش، قهوه، آش، صبحانه ساده، غذای گرم از جمله این اقدامات و تدابیر به شمار می رود.

برپایه این گزارش، جانمائی غرف قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، بازیهای قرآنی، کودک ونوجوان، دهکده ورزش، سلامت، آموزشهای شهروندی، بانوان، حجاب و عفاف، جمع آوری زکات فطره وک فاره ، اقوام و سنن ایرانی، پاسخگوئی به شبهات دینی و... نیز از دیگر محورهای خدمات ارائه شده در غرف مذکور مزین بنام محبان الرضا (ع) به نمازگزاران تهرانی در این روز است.

انتهای پیام/

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 52607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =