‍  بذرهای یکساله با اجرای پروژه های شهری و تحول در محلات منطقه یک، به ثمر رسید

سال ۱۴۰۲ سالی پرتلاش برای مدیریت شهری منطقه یک بود و ۲۰۵ پروژه منطقه‌ای و محله‌ای به شهروندان این منطقه در آستانه سال جدید تحویل داده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جمع بندی فعالیت های اجرایی سال گذشته گفت: سالی که گذشت چالش‌های پیش رو یک به یک با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری و همت و همراهی و مشارکت معتمدین و شهروندان رفع شد و شاهد به ثمر نشستن بذرهایی شدیم که در شهر کاشتیم.

او افزود: یکی از اقدامات مهم اجرایی بازدیدهای صبحگاهی با حضور معاونان محلات بود که با اقامه نماز صبح در مسجد جامع هر محله آغاز می‌شد و پس از پایش از محله با دیدار از خانواده معظم شهید محل متبرک و ادامه پیدا می‌کرد و نشست با نخبگان و بهره‌مندی از نظرات آنها را به همراه داشت که منجر به تصویب ۶۸۹ مصوبه شد و اکنون دور دوم پایش‌ها آغاز شده تا تحقق اجرای مصوبات را رصد کنیم.

صباغ خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته‌های فنی و بررسی درصد پیشرفت پروژه‌های اجرایی دیگر اقدامی بود که در راستای رصد مستمر و فعالیت پیمانکاران با حضور معاونان و مدیران فنی در سال جاری انجام می‌شد و در آن پروژه‌های توسعه محله‌ای من شهردارم، غیر مستمر احداثی ، مستمر، بودجه و... در منطقه مورد رصد قرار می‌گرفت و با بازدیدهایی که از پروژه‌های تقسیم شده در پهنه شرقی و غربی منطقه به طور منظم انجام می‌شد توانستیم ۱۳۷ پروژه را در یکصد و هفتمین پویش امید و افتخار به شهروندان شمیران هدیه دهیم و ۶۶ پروژه توسعه محله‌ای را نیز در افتتاحیه پروژه‌های من شهردارم شهرداری تهران، قرار دهیم و سایر پروژه ها با غیر مستمرها نیز در طول سال افتتاح شد.

او به اتمام پروژه‌هایی اشاره کرد که بالغ بر۱۰ سال بلاتکلیف رها شده بود که مجموعه چند منظوره ریحانه از آن جمله بود که پس از ۱۳ سال از زمان شروع آن امسال مهیای استفاده شهروندان شد و همچنین مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت نیز پس از ۱۲ سال به اتمام رسید و ۵ مجموعه ورزشی دیگر نیز به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است که با اتمام آنها سرانه‌های ورزشی منطقه از ۱۷ سانتی‌متر به ۳۰ سانتی‌متر برای هر فرد خواهد رسید.

شهردار منطقه یک گفت: تلاش‌های منطقه در اجرای پروژه‌های احداثی نیز منجر به افزایش ۹۵ درصدی اعتبارات منطقه از ۸۸۲ میلیارد تومان به ۱۶۶۵ میلیارد تومان شده است که خود نویدبخش سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها در سال آتی است و سالی امید بخش و پر کار را پیش رو داریم و سعی خواهیم کرد در همه حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز، اجتماعی و فرهنگی و... تلاش کنیم تا به رضایتمندی حداکثری اهالی شمیران برسیم.

انتهای پیام/

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 52624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =