ثبت لحظات خاطره‌انگیز نمازگزاران عید فطر در موکب زینبیه شهرداری منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: به شکرانه عید بندگی و همبستگی، موکب زینبیه(س) منطقه۸ با ابتکار خود لحظات حضور اقشار مردم در نماز عید فطر مصلی تهران را ثبت و به یاد ماندنی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری، مدیریت شهری منطقه با برپایی موکب زنبیه در معابر منتهی به مصلی تهران میزبان نمازگزاران بود؛ اظهار کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با فضاسازی و جانمایی ماکت تصاویر و اماکن متبرکه (حرم امام رئوف)، قهرمان وطن، شهدا، مسجد الاقصی، طبیعت ایران زیبا( کوه دماوند) و انیمیشن‌های پرطرفدار در موکب زینبیه(س) و دعوت از نمازگزاران به ثبت رایگان تصویر خانوادگی در این فضاها، لحظات زیبایی از این روز با شکوه را برای شهروندان ثبت کرد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه افزود: این برنامه که با استقبال نمازگزاران حاضر در مصلی تهران روبرو شد، از آغازین ساعات حضور نمازگزاران‌ در مصلای تهران فعال بود و علاوه بر پذیرایی، تصاویر هزاران شهروند در کنار تصاویر و ماکت‌های ماندگار به صورت رایگان در قاب دوربین ثبت شد.

به گفته شهردار منطقه ۸، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  از شب و روز گذشته در تدارک برپایی موکب زینبیه(س) برای خدمت‌رسانی به نمازگزاران در خیابان مفتح شمالی بین کوچه هشتم و دهم  مصلی تهران بود و خدمتگزاران منطقه۸  با توزیع ۵ هزار وعده صبحانه، ۱۵ هزار بسته شیر و کیک و همچنین توزیع چای و خرما و... میزبان نمازگزاران عید سعید فطر بودند.

براساس این گزارش در حاشیه بازدید شهروندان و نمازگزاران از موکب زینبیه منطقه ۸، به دختران کودک و نوجوان روزه‌اولی حاضر در مراسم روسری و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 52630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =