بیش از ۱۲ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۰ مناسب‌سازی می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ از مرمت و بازسازی ۱۳ هزار مترمربع از معابر و پیاده‌روهای فرسوده منطقه در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار مترمربع از معابر منطقه ۱۰ مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به فرسودگی سنگفرش‌ها و کف‌پوش‌های مسیر پیاده‌روهای سطح منطقه گفت: سال گذشته عملیات همسطح سازی۱۳ هزار مترمربع از پیاده‌روها و معابر نواحی سه‌گانه منطقه برای تسهیل در رفت‌وآمد عابران پیاده و زیباسازی منظر شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح مناسب‌سازی در معابر و بوستان‌های سطح منطقه افزود: به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و به ویژه معلولان و روشندلان در ضلع شمالی و جنوبی خیابان جمهوری اسلامی، خیابان‌های کارون، امام خمینی(ره)، حدفاصل خیابان جیحون تا بزرگراه یادگار امام(ره) و معابر اصلی و فرعی منطقه پروژه بازپیرایی و پیاده‌روسازی عملیاتی شده است.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است، امسال ۱۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر سطح منطقه مناسب سازی شود.

شهردار منطقه ۱۰ درباره رفع مشکلات زیست‌محیطی در این محدوده تصریح کرد: برای ساماندهی فضاهای شهری و مناسب‌سازی معابر و جلوگیری از انباشت زباله‌ و آبگرفتگی نهرها، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذی، عملیات تبدیل نهر به کانیو جانبی به طول ۱۴ هزار و ۸۰۰ متر در نواحی سه‌گانه منطقه اجرایی شده است.  

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 52701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =