اطلاع‌رسانی مدیریت‌شده‌ای که در حمله به اسراییل شکل گرفت وحشت در دشمن ایجاد کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در یک جنگ روانی هم دشمن را غافلگیر و هم خسته کردیم. اطلاع‌رسانی مدیریت شده‌ای که شکل گرفت ترس و وحشت در دشمن ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما شاهد یک اتفاق نادر در عرصه های نظامی دنیا بودیم، اظهار کرد: در عملیات شب گذشته شاهد یک بسته قبل، حین و بعد از عملیات بودیم. این بسته در مراکز آموزشی نظامی دنیا تدریس می شود و اقدام منسجمی صورت گرفت.

وی افزود: ما در یک جنگ روانی هم دشمن را غافلگیر و هم خسته کردیم. اطلاع رسانی مدیریت شده ای که شکل گرفت ترس و وحشت در دشمن ایجاد کرد به طوری که در آماده باش ۱۰۰ درصدی بودند. در همین شرایط یک کشتی اسرائیلی نیز به غنیمت گرفته شد و این درس داده شد که به هرشکلی در کشور ناامنی ایجاد شود، امنیت آب راه های همجوار ایران از بین خواهد رفت و این موضوع در کنترل آنها بسیار مؤثر خواهد بود.

سروری با بیان اینکه عملیات سایبری بر سیستم پدافندی اسرائیل ایجاد شد و عملیات آگاهانه ای که لبنان در تخلیه موشکی گنبد آهنین انجام داد، باعث شده ذخیره موشکی اسرائیل کاهش یابد، گفت: این عملیات، ترکیبی و حساب شده بود و هم از پهپاد و هم موشک استفاده کرد و اقدامات مناسب برای کنترل منطقه شکل گرفته بود. ما گفتیم که هر کشوری حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی انجام دهد، منشأ اثر قرار خواهیم داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه با وجود گنبد آهنین و سلاح های اسرائیل، با حمله ایران این توان از بین رفت، خاطرنشان کرد: ما یک اقتدار و عزت بزرگ رقم زدیم که این اقدام و افتخار قابل تقدیر است و امیدواریم اسرائیلی ها قادر به اقدامی مؤثر نباشند.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 52707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =