احداث توقفگاه اضطراری در بزرگراه آزادگان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ از احداث توقفگاه اضطراری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از بلوار نسیم ۱۶ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۵ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه های شهیدان همدانی، خرازی، فهمیده و همچنین آزادگان و دو آزاد راه تهران شمال و تهران کرج در منطقه ۲۲ وجود دارد و در اکثر ساعات شبانه روز شاهد تردد هزاران خودرو سبک و سنگین در این محورها هستیم، لزوم ساخت توقفگاه‌های اضطراری در این محورها بسیار ضروری بنظر می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ افزود: این توقفگاه که به طول ۸۰ متر در مساحت ۵۰۰ متر مربع احداث شده با نظر کارشناسان ایمنی و پلیس راهور ساخته شده است.

خدابخشی ادامه داد: با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و ناحیه دو عملیات آسفالت ریزی این توقفگاه نیز به اتمام رسیده است تا در صورتی که رانندگان نیازمند توقف اضطراری باشند به راحتی و در محیط ایمن توقف کنند.

گفتنی است؛ در سال گذشته به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ در محدوده بزرگراه شهید خرازی توقفگاه اضطراری احداث شده است.

انتهای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 52717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =