از ساماندهی کارتن‌خواب‌ها تا اجرای عملیات پیاده‌روسازی

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه ۷ اهم اقدامات اجرا شده در این ناحیه از ابتدای فروردین ماه را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، حسن فروغی فر گفت: عملیات پیاده رو سازی، بهسازی و حذف انهار در خیابان شهید مدنی یکی از فعالیت های این ناحیه در راستای اجرای طرح توسعه محله ای بود که از سال گذشته آغاز و تا به امروز بخشی از آن به صورت کامل اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ما در برنامه ریزی ها تصمیم بر این گرفتیم که در ابتدا در پروژه خیابان شهید مدنی حدفاصل کوچه علی محمد حسینی تا کوچه اقدامی را در راس فعالیت ها قرار دهیم و با اجرای تمام اقدامات در نظر گرفته به شهروندان این آگاهی را بدهیم که  قرار است چه فعالیت هایی در طول این پروژه و در محیط پیرامونی آنها رخ دهد.

شهردار ناحیه یک خاطرنشان کرد: حذف نهر، پیاده روسازی، جداره سازی، جابه جایی ایستگاه اتوبوس، اجرای سندپلاست و اجرای پوشاننده و طوقه چینی درختان تنها بخشی از فعالیت هایی است که در این عملیات اجرایی می شود.

وی یادآور شد: یکی از دیگر پروژه های مهم این ناحیه یکسان سازی تابلوهای میدان نامجو است که این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه میدان نامجو یکی از معابر پرتردد منطقه است با اجرای آن سیمای بصری بهبود خواهد یافت.

فروغی فر تاکید کرد: در برنامه ریزی های انجام شده با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما مقرر شد لایروبی انهار رو بسته به طور مستمر اجرا و در برنامه ای مدون هر ۱۵ روز یکبار تمامی انهار سطح ناحیه لایروبی شده و دوباره این طرح از نقطه ابتدایی شروع شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال عملیات رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی ها اجرا و به تازگی به اتمام رسیده است، تصریح کرد: رنگ آمیزی جداول و نرده های محور BRT در خیابان دماوند، رنگ آمیزی نیوجرسی رفیوژ میانی بزرگراه امام علی (ع)، جانمایی و همسطح سازی ۱۵ مخزن در خیابان های انصار، دماوند، شهید مدنی و کوچه های نور و میرکوزه گر از دیگر فعالیت هایی بود که در این ناحیه اجرا شد.

شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه هفت عنوان کرد: با توجه به حساسیت شهردار تهران در خصوص رفع آسیب های اجتماعی، ما در این ناحیه چهار پلاک در خیابان شهید رجبی، میدان صابر، انتهای خیابان محمودی روبروی کوچه عقدایی، خیابان خواجه نصیر نرسیده به سلمان فارسی و خیابان کیانی تقاطع کوچه حسینی که محل تجمع کارتن خواب ها، معتادین متهاجر بود، را پلمب کردیم.

وی در پایان اظهار داشت: با همکاری اکیپ شهربان ناحیه، کارشناسان آسیب های اجتماعی و کلانتری طرح جمع آوری کارتن خواب ها، کودکان کار و زباله گرد ها در دو شیفت به طور ۲۴ ساعته از ۱۴ فروردین ماه آغاز و تا ۳۱ فروردین ماه اجرا می شود.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 52794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =