به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سامانه تلفنی ۱۱۱ یا همان «سامد»که راه ارتباطی مردم با بازرسی استانداری تهران نیز است؛ همان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است که به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است.
در این راستا مدیران شهری منطقه ۹ با حضور در استانداری تهران، نسبت به پاسخگوی موارد مرتبط با مباحث شهری شهروندان منطقه از جمله؛ اجتماعی، عمران، خدمات شهری و ترافیکی که از طریق سامانه۱۱۱ اقدام کرده بودند پرداختند.
سامانه ارتباط مردم و دولت به درخواست های شهروندان در قالب شکایت ها، تخلفات و گزارش ها رسیدگی می کند.
نظر شما