اتمام عملیات بهسازی آسفالت در معابر محله صدرا

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در سال جاری عملیات نوسازی و مرمت آسفالت معابر این محدوده شهر تهران به شکل ویژه در دستورکار مدیریت شهری قرار دارد؛ گفت: به همت اداره عمران و ترافیک ناحیه دو منطقه، عملیات آسفالت ریزی بلوار شرقی استادیوم آزادی در محله صدرا به اجرا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی گفت: واحد عمران و ترافیک ناحیه دو با هدف استاندارد سازی معابر، بهبود عبور و مرور، نسبت به اجرای ۸۱ متر مربع آسفالت با مصرف تقریبی ۱۴/۲۴۰ تن آسفالت، اقدام کرد.

وی افزود: در سال جاری حجم قابل توجهی از معابر خاکی منطقه مورد آسفالت قرار خواهد گرفت و بخشی از معابر فرسوده نیز مورد نوسازی قرار می گیرد همچنانکه در عملیات آسفالت در معابر این محدوده شهر تهران در سال گذشته ۴۰ هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

مجید حاجی عبدالمجید سرپرست شهرداری ناحیه ۲ منطقه نیز با بیان اینکه طبق مقایسه و برآوردهای انجام شده، میزان آسفالت معابر در سال جاری نسبت به سال های گذشته، رشد چشمگیری داشته است افزود: این ناحیه برای اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی خود اهتمام ویژه ای دارد و در صدد است در سال جاری نسبت به مرمت و آسفالت تمامی معابر سطح ناحیه اقدام نماید.

انتهای پیام/

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 52857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =