آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از نظارت ویژه بر پیاده‌سازی حداکثری طرح نگهداشت و عملیات مرمت انهار، آبیاری درختان، کندوکوب، ترمیم و تشتک‌زنی، جاروزنی و جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها و نظافت آلاچیق‌های در عرصه جنگلی چیتگر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲: محمدحسن فصیح گفت: با توجه به کارکرد بوستان جنگلی چیتگر به عنوان ریه های تنفسی شهر تهران و تاکید مدیریت شهری منطقه بر حفظ و حراست هر چه بیشتر و بهتر عرصه های سبز و جنگلی منطقه طرح ساماندهی فضای سبز بوستان چیتگر با اجرای طرح‌های تشتک زنی و از بین بردن علفهای هرز، رفع آلودگی های بصری و افزایش راندمان آبیاری در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به وجود بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه‌ای در این منطقه و وسعت قابل توجه بوستان‌های فرامنطقه ای از جمله بوستان چیتگر، خرگوش دره، جوانمردان، آبشار و وردآورد  نیازمند مدیریت ویژه برای حفظ و حراست از این حجم وسیع فضای سبز در منطقه هستیم.

فصیح یادآور شد: در راستای طرح نگهداشت در بزرگترین پهنه سبز شهر تهران علف‌کشی، کندوکوب، تشتک زنی، نخاله کشی، برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده، شخم زنی، کنده‌کشی، آزادسازی طوقه، کاشت درخت، هرس درختان را با هدف زنده نگهداشت فضای سبز و آراستگی محیط شهری بصورت جدی و مستمر در دستور کار خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 52917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =