اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معارضین شاخه غربی بزرگراه یادگار امام

شهردار منطقه ۹ گفت: بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معارضین پروژ شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در این منطقه تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار شهر، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در جریان بازدید مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام با بیان اینکه رفع معارضین در مرحله نهایی قرار دارد، گفت: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

وی افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع نزدیک به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه شد. برای رفع معارضین شخصی نیز پیگیری‌ها صورت گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند، تصریح کرد: ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت کردیم. این درخواست را مطرح کردیم که اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

انتهای پیام/

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 52951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =