بهسازی بزرگترین بوستان جنگلی غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از بهسازی بوستان جنگلی چیتگر به عنوان بزرگترین بوستان جنگلی غرب تهران خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به همراه علی سفید رو معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه، پروین عامری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی، رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی منطقه و نعمت الله نعمتی سرپرست اداره فضای سبز منطقه با هدف بهسازی بوستان جنگلی چیتگر بازدید کردند.

فصیح در این بازدید چند ساعته گفت: با آغاز سال جدید و اهمیت فعال بودن بوستان چیتگر و در جهت ارتقاء سطح خدمات عمرانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و افزایش نیروی انسانی به همراه مدیران شهری از این بوستان بازدید شد.

وی افزود: جهت فعال‌سازی و تعیین عملکرد بودجه مشخص شده برای حوزه بانوان و بهسازی بوستان در جهت فعالسازی و شاداب سازی نسبت به بازدید کل مجموعه و ابنیه اقدام و ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بوستان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ادامه داد: برای بوستان ریحانه نیز که ویژه بانوان است و در محدوده بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است این بوستان با ۹۵۰ هکتار زمین پر درخت از بزرگ‌ترین بوستان‌های جنگلی استان تهران است که به شکل روزانه از سوی عوامل شهرداری منطقه۲۲ مورد رسیدگی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 52955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =