زنگ سلامت در مدرسه نابینایان دکتر خزائلی منطقه ۱۲ نواخته شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت، زنگ سلامت با شعار "حال خوب ساختنی است" در مدرسه نابینایان دکتر خزائلی منطقه ۱۲ توسط شهردار منطقه به صدا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، این مراسم با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، حمید صاحب، مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران، محمد خزایی رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۲، علی محمد قادری رییس کل بهزیستی کشور، امیر حسین ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه، جنگروی رئیس اداره سلامت و جمعی از معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.

وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک هفته ملی سلامت گفت: با توجه به تدابیر دکتر زاکانی، به موضوعات حوزه سلامت در دوره جدید مدیریت شهری، همسو با مسئولیت های اجتماعی در حیطه مسئولیت های قانونی نیز توجه و نگاه ویژه ای می شود .

شهردار منطقه۱۲ در ادامه با اشاره به موقعیت خاص منطقه از لحاظ وجود بافت تاریخی و بافت فرسوده ، اظهار داشت : می بایست از ظرفیت‌های های این دوره مدیریت شهری نسبت به توجه ویژه به موضوعات سلامت نهایت بهره را برده و کیفیت زندگی شهروندان را بالا ببریم.

وی در ادامه با توجه به بهره برداری مدرسه نابینایان خزائلی در مهر ۱۴۰۲ از اقدامات ویژه منطقه برای تسهیل در رفت وآمد دانش آموزان این مدرسه به مناسب سازی مسیر متروی بهارستان تا مدرسه دکتر خزائلی و خیابان ظهیرالاسلام اشاره کرد و گفت: منطقه ۱۲ در سال جدید اتفاقای خوبی در زمینه توجه به سلامت شهروندان مانند ساخت همراه سرا در بیمارستان های منطقه را در دستور کار دارد.

در ادامه حمید صاحب، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به شعار هفته ملی سلامت که "حال خوب ساختنی است " تاکید کرد: حال خوب شهروندان منوط به تصمیم های درست وعاقلانه ای است که می بایست مدیریت شهری در گرفتن این تصمیمات، یاری رسان شهروندان باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم سرود، نمایش عروسکی و برگزاری مسابقات با محوریت سلامت برگزار و جوایزی به برندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 53019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =