زنگ تحرک ایستگاههای ورزش شهروندی بانوان در بوستان جوانمردان منطقه ۵

زنگ تحرک ایستگاه‌های ورزش شهروندی بانوان در بوستان جوانمردان منطقه ۵ به صدا درآمد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، غزاله رادمان مدیر اداره ورزش بانوان گفت: زنگ تحرک برای انجام فعالیت‌های بدنی در تمام ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه به صدا در ‌آمد و ایستگاه‌ها زیر نظر مربیان ورزشی، به طور رسمی کار خود را آغاز ‌کردند.

رادمان تشریح کرد: برنامه یاد شده به صورت پایلوت در بوستان جوانمردان برگزار ‌شد. در این برنامه که با حضور بیش از چهارصدشهروند ورزشکار همراه بود، با تقدیر از خانواده معظم شهدا شهید مراد علی قربانی و مربیان ایستگاه‌های تندرستی سطح منطقه برگزار شد.

مدیر اداره ورزش بانوان هدف از برگزاری این برنامه را توسعه ورزش شهروندی، مبارزه با کم تحرکی و چاقی و بهبود سلامتی از طریق مشارکت در ایستگاه‌های ورزش شهروندی، فراهم کردن فرصت پرداختن به ورزش برای همه اقشار جامعه با کمترین هزینه، تقویت روابط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و مشارکت حداکثری شهروندان در فعالیت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر از طریق ترویج شیوه فرهنگ زندگی سالم دانست.

 رادمان در ادامه گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی همگانی در بوستان‌های سطح منطقه و فضاهای شهری نقش قابل‌توجهی در افزایش سطح بهداشت و سلامت و کاهش بیماری در جامعه دارد. تشویق مردم به فعالیت بدنی و ورزشی ضمن از بین بردن کم‌تحرکی، موجب افزایش نشاط و شادابی خانواده می‌شود.

ویژه برنامه زنگ تحرک با نرمش صبحگاهی، یوگای خنده و برنامه های و مسابقات متنوع ورزشی و خدمات سلامت محور شامل؛ ارائه مشاوره رایگان تغذیه، غربالگری فشار خون به ورزشکاران و شهروندان برگزار و به قید قرعه به ١٠ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام /

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 53036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =