آغاز فعالیت ۴۰ ایستگاه ورزش شهروندی در منطقه۸ 

همزمان با اولین روز هفته ملی سلامت، ۴۰ ایستگاه‌ ورزش شهروندی فعالیت خود را در سال جدید آغاز کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام خبر نواختن زنگ تحرک در ۳۱ ایستگاه ویژه بانوان و ۹ ایستگاه ویژه آقایان گفت: همزمان با اولین روز هفته ملی سلامت، به‌ همت ادارات ورزش و سلامت "زنگ تحرک ورزش شهروندی" در منطقه۸ نواخته شد.

علی‌نیا از حضور بیش از ٣٠٠ ورزشکار و دانش آموز خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح در اولین هفته، مشارکت دانش‌آموزان مدرسه ولایت و اجرای مسابقه طناب‌کشی، شوت، دارت و نواختن زنگ تحرک توسط والیبالیست پیشکسوت منطقه در دستور کار قرار گرفت و همچنین با یاد و خاطره شهدا و همچنین به برکت حضور خواهر شهید "حسین بی غم" در بوستان فدک، فعالیت ایستگاه‌های تندرستی منطقه۸ آغاز شد.

 بر اساس گزارش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ علی‌نیا در خصوص اجرای برنامه‌های سلامت محور در این برنامه گفت: در این برنامه ارائه خدمات سلامت محور شامل غربالگری دیابت و اندازه گیری BMI و مشاوره تغذیه نیز برای شهروندان انجام گرفت‌.

گفتنی است نشاط اجتماعی و پویایی از طریق ترویج شیوه فرهنگ زندگی سالم و فراهم نمودن فرصت پرداختن به ورزش برای همه اقشار جامعه با کمترین هزینه از اهداف این طرح است که در این راستا همزمان با شروع زنگ تحرک ورزش شهروندی در مناطق ٢٢گانه ایستگاه‌های تندرستی منطقه۸ نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 53087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =