افتتاح نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت و سالمندان در میدان شهدا

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت و سالمندان با شعار حال خوب ساختنی است توسط شهردار منطقه ۱۲ افتتاح شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ ، نمایشگاه دست‌آوردهای افراد دارای معلولیت و سالمندان با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، سید امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، محمد جنگروی رئیس اداره سلامت و جمعی از مدیران و دبیران منطقه برگزار شد. 

وحیدرضا انارکی ضمن بازدید از دست آوردها گفت: اینکه افراد دارای شرایط جسمی خاص در تلاش هستند در جهت ساخت حال خوب خود گام بردارند دارای ارزش است و باید مورد حمایت قرار بگیرند. 

شهردار منطقه ۱۲ ضمن تشویق افراد دارای معلولیت افزود: اگر تولیدات محصولات و دست آوردها در جهت شناسایی نیازهای مردم و رفع این نیازها باشد، این تولیدات به راحتی در بازارهای فروش جایگاه ویژه‌ای خواهد یافت و افراد به نتیجه مطلوب خواهند رسید. 

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ نفر غرفه دار از اعضای کانون افراد دارای معلولیت و سالمندان محصولات و دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه پیدا کردن هویت و جایگاه اجتماعی و نشان دادن قابلیت‌ها و پتانسیل افراد دارای معلولیت و سالمندان می‌باشد.

نمایشگاه فروش دست آوردها در هفته سلامت تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در میدان شهدا روبروی متروی شهدا دایر می‌باشد، ساعت بازدید از نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۶ می‌باشد.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 53146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =