ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ جایزه یک میلیون تومانی به حافظان سوره واقعه تخصیص یافت

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران خبر داد.

‍ به گزارش شهر به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، میثم حسینقلی زاده سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در جلسه با معاونین اداره کل رفاه افزود: ثبت نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان در راستای اشاعه ارزش ها و بصائر قرآنی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و ۱۰۴۰۰ نفر در این رویداد بزرگ معنوی شرکت کردند.

وی از قرائت، حفظ، اذان و آشنایی با مفاهیم قرآنی به عنوان محورهای این جشنواره یادکرد و یادآور شد: با توجه به عناوین اعلام شده، شرکت کنندگان در دو رده سنی بزرگسال و کمتر از ۱۶ سال و در دو بخش کتبی و شفاهی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: برای نخستین بار و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با قرآن، حفظ سوره های کوتاه ویژه خردسالان به عنوان یکی دیگر از محورهای جشنواره مورد توجه قرار گرفت و تمام حافظان این محور به طور ویژه تقدیر خواهند شد.

حسینقلی زاده در ادامه حضور بیش از ۵۵۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری تهران را در چهارمین دوره از این جشنواره یادآور شد و اظهار داشت: ثبت نام امسال بیش از ده هزار نفر بوده است که این استقبال بسیار چشمگیر بیانگر رغبت و علاقه کارکنان شهرداری تهران به شرکت در برنامه های قرآنی است.

وی همچنین از حفظ سوره واقعه ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران و اهدا هدیه یک میلیون تومانی به تمام حافظان این سوره خبر داد و گفت: به تعداد هریک از حافظان سوره واقعه در خانواده، جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مسابقات ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: در اختتامیه این جشنواره که با حضور شهردار تهران خواهد بود از نفرات برگزیده به طور ویژه تجلیل می شود.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 53159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =