بررسی وضعیت نگهداشت بوستان‌های منطقه ۹

در بازدید مدیر و کارشناسان بازرسی از بوستان‌های منطقه۹، وضعیت نگهداشت بوستان‌های این قسمت از پایتخت مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت نگهداشت فضای سبز شهری گفت: به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، ضمن بازدید میدانی از بوستان‌های منطقه۹، وضعیت ایمنی این اماکن مطابق با طرح نظام نامه HSE  مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با جمع بندی پایش‌های انجام شده از بوستان‌های منطقه۹ مقرر شد نسبت به رفع مشکل روشنایی، فضای سبز و تعمیرتعدادی از نیمکت‌ها و همچنین وضعیت ایمنی پایه چراغ‌ها، تابلوهای برق، رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، بدنسازی و فعال کردن آب نمای بوستان‌ها اقدامات لازم انجام شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تمامی نواقص پس از شناسایی به حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه جهت اجرای موازین قانونی با کسر از صورت وضعیت پیمانکار اعمال شد و بازرسی منطقه۹ نیز تا رفع کامل موارد احصاء شده، نظارت‌های خود را ادامه خواهد داد.

شهردار منطقه۹ در خاتمه یادآور شد: در این طرح چک لیست‌هایی تهیه شده و در اختیار کارشناسان بازرسی منطقه قرار گرفته است تا مطابق با آن نسبت به رصد و بررسی وضعیت ایمنی بوستان‌ها اقدام و هرگونه مغایرت و عدم انطباق و یا نقص در لوازم و المان‌های موجود در بوستان‌ها را اطلاع رسانی کنند تا نواقص در اسرع وقت رفع شود.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 53274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =