آموزش حفظ محیط زیست به کودکان در سرای محلات منطقه۱۳ 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم به ویژه کودکان در حفظ محیط زیست و نگهداری زمین پاک از  برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی با شعار «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، داشتن نسلی از کودکان دوستدار محیط زیست ضامن آینده سلامت شهر و شهروندان دانست و افزود: بر اساس رویکرد اداره کل محیط زیست شهرداری تهران، مشارکت و تعامل در خصوص حفظ محیط زیست و آموزش آن به کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا، کارگاه ها و کلاس های آموزشی در قالب کاردستی و مسابقه نقاشی و ... در حال برگزاری است.

وی به برگزاری لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش‌دبستانی این منطقه با هدف ارتقای سواد محیط زیستی کودکان اشاره کرد و اظهار داشت : در هفته زمین پاک برگزیدگان این طرح  آئین اختتامیه لیگ آموزشی- پژوهشی همیار محیط زیست شهر تهران اعزام و در این همایش شرکت کردند.  

مهدی رضائی مالیدره  ادامه داد: ایستگاه آموزش و فرهنگ سازی محیط زیستی به همراه توزیع اقلام و کیسه پارچه‌ای در ناحیه ۲  منطقه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: تبلیغات محیطی در محلات و مکان‌های عمومی شاخص مانند میدان‌ها، بوستان‌ها، ایستگاه‌های مترو و ... به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 53281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =