بررسی روند پیشرفت پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)

نخستین نشست مدیریت پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ با موضوع بررسی روند پیشرفت پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، اولین نشست از سلسله جلسات راهبری و مدیریت پروژه های اولویت دار شهرداری تهران با حضور علاء الدینی سرپرست دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی و نمایندگانی از مناطق ۱۷ و ۱۸، سازمان بوستانها، سازمان زیباسازی، مرکز ارتباطات و حوزه معاونت های خدمات شهری و نیز شهرسازی برگزار شد.

در این نشست؛ روند پیشرفت پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی جهت رفع معارضین و تأمین نیازمندی های پروژه به تصویب رسید.

همچنین ضرورت تداوم این جلسات و پیگیری مصوبات آن، مورد تاکید جمعی اعضای این نشست قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ برگزاری سلسله جلسات راهبری و مدیریت پروژه های اولویت دار شهرداری تهران در راستای ارتقاء نظام کنترل به مدیریت پروژه و تحول زیرنظامات مربوط به آن در سال ۱۴۰۳ در دستورکار قرار دارد. در این جلسات که با حضور تمامی مجریان و واحدهای درگیر پروژه برگزار می شود؛ وضعیت پیشرفت فعالیت های مستقیم و جانبی پروژه بررسی شده و راهکارهای رفع موانع و مدیریت ریسک های آن به بحث گذاشته می شود. 

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 53299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =