آخرین وضعیت حادثه آتش‌سوزی خیابان ۱۳ آبان شهرری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره حادثه آتش‌سوزی در شهرری توضیحاتی ارائه داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه آتش سوزی شهرری به خبرنگار شهر گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب- پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳- یک مورد آتش سوزی گسترده در یک مجتمع در نزدیکی بیمارستان هفت‌تیر در منطقه شهرری محله ۱۳ آبان که متشکل از چند انبار بود، اعلام شد. بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و لودر از آتش نشانی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در یکی از انبارها به وسعت ۵۰۰ متر و فضای باز مقابل آن به فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه کاملا شعله ور شدند.

به گفته ملکی؛ اتش نشانان از سرایت آتش به انبارهای اطراف جلوگیری کردند و فقط همان فضای هزار متری و انبار ۵۰۰ متری شعله ور شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در حال حاضر شعله زنی در محوطه روباز انجام شده و آن قسمت تحت کنترل است، ادامه داد: در مجاورت فضای روباز چندین کانتینر کالا وجود دارد که از سرایت آتش به آن قسمت ها جلوگیری شده است.

وی اضافه کرد: از قسمت ۵۰۰ متری مسقف انفجارهای زیادی شنیده می شود که گفته ها حاکی از آن است که مقادیری اسپری و عطر و ادکلن در آن فضا نگهداری می شد.

ملکی ادامه داد: این انفجارها باعث تخریب سقف ها شده است و آتش نشانان با احتیاط کامل مشغول نفوذ و ادامه روند عملیات در آن بخش هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون مصدوم و تلفاتی از این حادثه گزارش نشده است. اخبار تکمیلی از این حادثه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: 53378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =