اجرای طرح همیاران آرامش در منطقه۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای طرح همیاران آرامش با همکاری و همراهی ارگانهای خدمات رسان منطقه در هفته سلامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در استفاده از ظرفیت‌های مراکز بهداشتی، آتش نشانی، کلانتری و پلیس راهور به عنوان ارگان های مهم خدمات ‌رسان به مردم، طرح همیاران آرامش با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جهت ارائه خدمات سلامت محور، مشاوره مدیریت بحران در مواقع اضطرار، آشنایی با انواع داروهای مخدر، اعلان هشدار و آگاهی برای کلیه شهروندان در منطقه ۲۲ اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲  افزود: در این طرح کاهش آسیب اجتماعی با رویکرد محله محور مورد توجه و در اولویت قرار گرفته است و قرار است از ظرفیت‌های گوناگون مردمی در آموزش و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات اجتماعی جامعه استفاده شود تا مشارکت مردم برای حل مشکلاتشان ایجاد شود.

خداوردی بیان کرد: توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر و همراهی مردم در این زمینه دارد.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 53443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =