شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های درآمدی منطقه ۲ انجام شد

منابع درآمدی منطقه ۲۲ با استفاده از پتانسیل های موجود در نواحی ششگانه این منطقه در جلسات مدیران مالی و شهرسازی منطقه بررسی و شناسایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با توجه به اهمیت و ضرورت شناسایی منابع، تحقق تکالیف درآمدی و همچنین وصول منابع جدید درآمدی و بهره مندی از ظرفیتها و پتانسیل نواحی ششگانه در سال جاری، جلسه ای به منظور شناسایی و احصاء تخلفات تجاری و اداری، پیگیری مطالبات معوق از دستگاه های دولتی و نظامی و اشخاص حقیقی بزرگ مقیاس، اسناد نکولی و اسناد در جریان وصول، پرونده های در جریان وصول صدور پروانه ونظارت فنی منطقه با حضور مسئولین مالی، شهرسازی و زیباسازی نواحی در ساختمان شماره یک منطقه ۲۲ برگزار شد.

علی اصغر سفیدرو معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۲۲ در این رابطه گفت: یکی از حوزه‌های مهم در مدیریت شهری، موضوع مدیریت مالی و اقتصاد شهری است وکلانشهر تهران نیز به دلیل وسعت و جمعیتی دارد، نیازمند مدیریت دقیق و هوشمندانه در این حوزه است، از این جهت وضعیت درآمدی و تعریف منابع جدید درآمدی و صرف آن در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان حائز اهمیت است.

وی افزود: جذب و تحقق درآمدهای پایدار و غیرپایدار و دریافت مطالبات و عواید حاصل از پرداخت شهروندان زمینه ساز اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف شهری و ارائه خدمات بهینه جهت جلب رضایت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 53470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =