مافیای خودرو چون در واردات خودروهای برقی به منفعتی نرسیده دست به عملیات رسانه‌ای زده است

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به هجمه ها درواردات خودرو برقی‌ها گفت: وقتی مافیای خودرو نتوانست منافع خود را تأمین کند، در رسانه‌ها تلاش می‌کند نسبت به این واردات خدشه وارد کند.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اظهار نظر یکی از اعضا مبنی بر اینکه مافیای خودرو مانع واردات می شود، اظهار کرد: وقتی مافیا نتوانست منافع خود را تأمین کند در رسانه ها تلاش می کند نسبت به واردات خدشه وارد کند. آنها باید بدانند که نه تنها خللی به عزم راسخ و تلاش مدیریت شهری وارد نمی کنند، بلکه مدیریت شهری مصمم تر برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا گام برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در سال ۹۶ دستورالعمل و آیین نامه اجرایی کنترل ساختمان را با موضوع اجتناب از فعالیت های متناقض ابلاغ کرد، یادآور شد: افراد نباید از پروانه اشتغال به کار در صدور پروانه استفاده کنند. این دستورالعمل قابل اجراست و نباید سایر افراد از جمله رئیس شهرسازی ناحیه از پروانه استفاده داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به اجرای دستورالعمل مدیریت تعارض منافع اقدام کند، گفت: شهرداری باید گزارش این اقدامات را در شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 53492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =