به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، معصومه حیدری پارسا مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات شهروندان در اولویت کار ما قرار دارد گفت: طرح ابتکاری «ذرهبین» با هدف رفع دغدغه و مطالبه شهروندان در حوزه های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و ... به ابتکار اداره روابط عمومی منطقه در سطح محلات ۱۹گانه کلید خورد.
وی همچنین افزود: ما مشکلات شهروندان را میشنویم، پیگیری میکنیم و موضوعات و دغدغههای آنان را از حوزههای مربوطه تا حصول نتیجه مطالبه میکنیم.
حیدری پارسا، بزرگترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ را شهروندان این منطقه خواند و بیان داشت: پیشینه غنی مردمان بابالرضای پایتخت با فرهنگ و معنویت آنان درآمیخته و امروز هم در بسیاری از مولفه ها شاهد ممتاز بودن آنان هستیم.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ درباره ثبت مطالبات شهروندان اظهار کرد: شهروندان در اولین فرصت برای حل مشکلات خود به صفحه اینستاگرام منطقه به آدرس http://instagram.ravabetomomi۱۵ مراجعه و طرح مسأله کنند تا فرایند رفع مشکل آنها انجام شود البته شهروندان میتوانند با مراجعه حضوری به اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ برای طرح موضوع و مشکلات شان ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/
نظر شما