اجرای رویداد «پلاک ایمن، افزایش ایمنی ساختمان‌ها» در محلات منطقه ۱۹

رویداد «پلاک ایمن، افزایش ایمنی ساختمان‌ها» با هدف ارتقاء آگاهی شهروندان و خوداظهاری آنان درباره ایمنی محله و محل زندگی توسط اداره آموزش‌های شهروندی منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی افزود: در راستای کنترل خطرات ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی در ساختمان ها و کاهش خسارت های ناشی حوادث،رویداد «پلاک ایمن، افزایش ایمنی ساختمان‌ها» در مدرسه شهید موسوی واقع در خیابان براداران شهید شکری محله دولتخواه جنوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، تمامی موارد مربوط به ایمنی ساختمان در قالب ایمنی آشپزخانه، راهکارها هنگام گیر افتادن در آسانسور، بایدها و نبایدهای مربوط به سرپوش دودکش‌ها، نحوه کار کردن با مخزن‌های پودری و غیرپودری و تفاوت های آنها، ایمنی کانال پشت شومینه، چگونگی اطفا  انواع آتش‌ها در منزل، بیان تئوری های مثلث آتش، اقدامات لازم در خصوص مواجهه با بوی گاز در منزل و تدقیق و توضیح اشتباهاتی که منجر به فجایع غیرقابل جبران شود با حضور کارشناس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تشریح می شود.

به گفته این مسئول؛ طی سال گذشته نیز ۸۴ دوره آموزشی در خصوص افزایش ایمنی در ساختمان ها و محل کسب کار و فعالیت در بین شهروندان کارگاه های آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام /

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 53549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =