۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 5355
میزبانی آوردگاه قهرمانی در نوروز آباد

شهردار منطقه ۱۸ تهران از تحقق بخش اعظمی از برنامه های سالیانه فدراسیون سوارکاری در زمینه های توسعه زیرساختی و ورزش قهرمانی طی برنامه مشترک همکاری با مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید مشترک خویش به همراه خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری از مجموعه نوروز آباد با بیان این نکته که پیامبر اکرم (ص) همواره مسلمانان را به آموزش رشته های ورزشی سوارکاری، شنا و تیراندازی به فرزندانشان سفارش مؤکد کرده و به اعتقاد بنده این رشته ها بویژه سوارکاری به لحاظ زیرساختی و علاقمندان مظلوم واقع شده است، اظهار داشت : مدیریت شهری برای توسعه زیرساختی و میزبانی از رقابتهای قهرمانی کشور آماده همه گونه همکاری با متولی اصلی این رشته ورزشی بوده و برای تحقق برنامه های فدراسیون، امکانات در اختیار خویش را بسیج می نماید.

او ادامه داد : از طرفی هم توسعه و آموزش زیرساختهای این رشته میان کارکنان و مدیران منطقه نیز از دیگر رویکردهای همکاری با فدراسیون سوارکاری بوده و در این زمینه علاقمندی فراوانی وجود دارد.

این مقام مسئول همچنین ضمن تمجید از امکانات مجهز مجموعه سوارکاری نوروز آباد در این بخش از پایتخت، از آمادگی بخشهای مختلف مدیریت شهری برای میزبانی آوردگاه قهرمانی کشور این رشته ورزشی خبر داد.

همچنین خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری نیز طی سخنانی با مطلوب ارزیابی کردن همکاری مشترک با مدیریت شهری منطقه، از فیاض برای حل مشکلات این مجموعه ورزشی درخواست همکاری کرد.

برپایه این گزارش، سید محمد فیاض شهردار منطقه به همراه خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری در پایان بازدید مشترک خویش از مجموعه نوروز آباد، در پویش سه شنبه های بدون خودرو نیز حضور یافته و با دوچرخه به تردد در معابر این مکان ورزشی پرداختند.

مجموعه سوارکاری ۷۰ هکتاری نوروز آباد در منطقه ۱۸ تهران واقع و در حال حاضر از بزرگترین مجموعه های خاورمیانه به شمار می آید.

۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 5355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =