تقدیر از خدمات شرکت شهر سالم در همایش ایمنی و سلامت شغلی آتش‌نشانان

در همایش ایمنی و سلامت شغلی آتش‌نشانان به خاطر تلاش‌های صورت‌گرفته در راستای حفظ و ارتقاء سلامت آتش‌نشانان، از سه تن از کارکنان شرکت شهر سالم قدردانی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در همایش ایمنی و سلامت شغلی آتش‌نشانان بر تاثیر اهمیت غربالگری و مشاوره روانشناسی در کاهش درگیری با آسیب‌ها و بیماری‌های روانی و افزایش همبستگی سازمانی و دلبستگی خانوادگی تاکید شد.

در این همایش که در سالن همایش‌های شهدای آتش‌نشانی برگزار شد، قدرت‌اله محمدی مدیرعامل سازمان ایمنی و آتش‌نشانی تهران در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از شرکت شهر سالم به خاطر طرح‌های واکسیناسیون و غربالگری سلامت روان برای آتش‌نشانان، از ادامه همکاری با این شرکت برای حفظ سلامت جسمی و روانی همکاران خود خبر داد.

در پایان این رویداد که همزمان با روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی برگزار شد، از دست‌اندرکاران طرح‌های واکسیناسیون هپاتیت ب، واکسیناسیون کزاز و غربالگری سلامت روان آتش‌نشانان که از سوی شرکت شهر سالم انجام شده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

یادآور می‌شود، سازمان آتش‌نشانی تهران یکی از پیشگامان در امر توجه به سلامت روان پرسنل خود در شهرداری تهران است که برای دریافت خدمات مشاوره‌ای برای کارکنان خود و خانواده‌هایشان اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 53634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =