برگزاری رویداد "سایه همسایه مستدام" در منطقه۱۳

در راستای پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، رویداد" سایه همسایه مستدام" با هدف تقویت سرمایه های اجتماعی در محله نیروی هوایی این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در راستای طرح " هم-سایه-هم" و اجرای این پویش در محلات منطقه  گفت: طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در بخش آموزش های شهروندی منطقه است و در همین راستا، اولین رویداد این طرح در اردیبهشت ماه با عنوان سایه همسایه مستدام در محله نیروی هوایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم سرمایه‌های اجتماعی را تقویت کنیم و مشارکت و اعتماد شهروندان را از طریق فعالیت‌هایی مثل رویداد" سایه همسایه مستدام" افزایش داده و فضایی برای همدلی بیشتر بسازیم،افزود : طی این رویداد، جمعی از شهروندان و مدیرمحله نیروی هوایی با حضور در منزل پدربزرگ ۹۰ ساله که دبیر کانون سالمندان محله نیز هست، در خصوص خاطرات و اتفاقات محله نیروی هوایی با یکدیگر گفتگو و به منظور تکریم این شهروند پیشکسوت، جشن تولدی نیز برگزار شده است. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در توضیح پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی که از سوی اداره آموزش شهرداری منطقه ۱۳ راه‌اندازی شده، گفت: بسیاری از مشکلات همسایه ها از قبیل  سروصدای زیاد، رعایت نکردن موارد بهداشتی و ایجاد مزاحمت‌های مختلف برای هم از جمله مشکلاتی‌اند که موجب کدورت و درگیری بین همسایه‌ها می‌شود. این مشکلات می‌توانند با آموزش‌های مختلف و ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی حل شوند. 

انتهای پیام/ 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: 53700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =