معلمان ۱۸۴ مدرسه منطقه ۲۰ تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت روز معلم، در اقدامی نوآورانه مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ ضمن حضور در مدارس از مدیران و معلمان ۱۸۴ مدرسه و مرکز آموزشی تقدیر کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم، برای اولین بار در این منطقه و با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان و کادر آموزش، در ۱۷ گروه جداگانه متشکل از مدیران ارشد منطقه و روسا و نمایندگان آموزش و پرورش با حضور در ۱۸۴ مدرسه و مرکز آموزشی از کادر آموزشی تقدیر شد.

متولیان افزود: با تدبیر شهردار منطقه ۲۰ و همزمان با روز معلم، مدیران و کارکنان معاونت اجتماعی، شهرداران نواحی و مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی در گروه های مختلف به دیدار معلمان و کادر آموزشی ۱۷۷ مدرسه دخترانه و پسرانه، ۵ حوزه علمیه خواهران و برادران و ۲ مرکز کودکان کار رفتند و با اهدای شاخه های گل، کیک منقش به تبریک روز معلم و لوح تقدیر از خدمات کادر دلسوز تعلیم و تربیت تقدیر کردند.

او با بیان اینکه این طرح مورد استقبال کادر آموزشی مدارس قرار گرفت، اظهار داشت: از آنجا که معلمان قشر زحمت کش و اندیشمند و انسان ساز این جامعه هستند، بر خود واجب دانستیم در روزی که متعلق معلمان عزیز است،   از این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل کنیم و به همین مناسبت بنرهای پیام تبریک شهردار منطقه به مناسبت روز معلم تهیه و بر سر در این مدارس نصب شد.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با اشاره به نقش برجسته معلمان در هدایت و روشنگری جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، اضافه کرد: به منظور هم افزایی اجتماعی، آئین تجلیل از معلمان و کادر تعلیم و تربیت با تعامل آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری اجرا شد. 

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 53770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =