کمیسیون حراج برای راه‌اندازی دو مرکز با شاخه فعالیت خیاطی و بسته‌بندی برگزار شد

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری کمیسیون حراج (مزایده بهره‌برداری) برای واگذاری دو مرکز توانمندسازی کوثر ۱ و ۲ به کارآفرینان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های حوزه بانوان در این منطقه گفت: راه‌اندازی مراکز توانمندسازی کوثر با هدف اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های منطقه ۱۱ با این هدف است که در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به برگزاری کمیسیون حراج (مزایده بهره‌برداری) برای واگذاری دو مرکز توانمندسازی کوثر ۱ و ۲ به کارآفرینان افزود: قرار است این دو مرکز در دو شاخه خیاطی و بسته‌بندی به فعالیت و جذب بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست بپردازند.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: این دو مرکز که در خیابان هلال‌احمر، محله عباسی واقع شده‌اند در دو واحد آپارتمانی به متراژ ۶۸ مترمربع در ضلع شرقی و ۷۲ مترمربع در ضلع غربی، تشکیل می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود در هر کدام از آنها دست‌کم ۵ نفر مشغول‌به‌کار شوند.

برگزاری کمیسیون حراج یادشده، همچنین یک باب مغازه در خیابان کارگر  با حضور ابوالفضل نوری، معاون مالی و اقتصاد شهری، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس بازرسی و نماینده حراست، مسؤول تدارکات و سرپرست اداره املاک و مستغلات منطقه برگزار شد.

در این جلسه برندگان مزایده مشخص شدند و پس از ابلاغ قرارداد در مراکز کوثر ۱ و ۲ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 53776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =