تمهیدات عمرانی و ترافیکی در دو محور بعثت و خزانه

‎شهردار منطقه ١۶ از تمهیدات عمرانی و ترافیکی در محورهای عبوری و پرتردد منطقه در راستای ایجاد نظم و ایمنی ترددی بیشتر در این بخش از پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه١۶، محمد امین سالاری پور اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و نظم عبور و مرور در معابر، عملیات مرمت و تعویض تجهیزات ترافیکی در نقاط شناسایی شده در نواحی از جمله دو محور بعثت و خزانه اجرا شده است.

سالاری پور در تشریح جزئیات این عملیات گفت: تعویض استوانه در خیابان بعثت نرسیده به چهارراه روغن نباتی غرب به شرق، نصب بشکه ترافیکی در بعثت ابتدای ورودی اتوبوس های ترمینال و تعویض استوانه در خیابان خزانه شمالی نرسیده به بعثت از موارد صورت گرفته در جهت روان‌سازی ترافیک است.

به گفته وی تعویض استوانه در خیابان فداییان اسلام نرسیده به وفا، مرمت تابلو حمل با جرثقیل در خیابان غفاری جنب کیوسک مطبوعاتی، تعویض استوانه در خیابان عباسی شمالی نرسیده به خیابان غفاری از دیگر مواردی  ترمیم و تعویض تابلو و علائم ترافیکی است که به دلایلی از جمله آسیب‌دیدگی، امکان سقوط و ایجاد اختلال در دید رانندگان، با هدف ساماندهی و ارتقاء ایمنی تردد و همچنین پیشگیری از ایجاد ترافیک انجام شد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ایمنی و نظم عبور و مرور در معابر، از صبر و شکیبایی شهروندان در حین اجرای این عملیات تشکر و قدردانی کرد و از استمرار فعالیت های ترافیکی و عمرانی در محورهای عبوری برای رضایت شهروندان و روان‌سازی ترافیکی در منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 53909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =