افزایش امکانات و ایمنی زمین بازی کودکان در بوستان‌های منطقه ۲۰

به منظور ایمن‌سازی و تجهیز فضای بازی کودکان، عملیات احداث کفپوش زمین بازی کودکان در تعدادی از بوستان‌های منطقه ۲۰ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در راستای طرح من شهردارم ۲ و تحقق طرح تحولی بیست گانه خدمت و به منظور ارتقاء ایمنی فضای بازی کودکان، کفپوش زمین بازی کودکان بوستان های کودک، الماس ری، شورا و ام البنین ایمن سازی شد.

کوه نژاد افزود: در همین راستا کفپوش های بوستان الماس ری به متراژ ۱۲۸ مترمربع، بوستان شورا به متراژ ۴۷۰ مترمربع، بوستان ام البنین به متراژ ۸۹۴ مترمربع و بوستان کودک به متراژ ۳۴۰ مترمربع بهسازی شد.

وی با بیان اینکه در این طرح تعویض کفپوش های قدیمی و آسیب دیده با کفپوش های جدید و مقاوم انجام می شود، ادامه داد: اجرای این طرح با امکان دسترسی به فضای بازی کودکان با کفپوش مناسب و  تبدیل زمین های بازی به یک مکان امن، پرانرژی و جذاب برای کودکان فراهم شده است.

گفتنی است؛ در همین راستا رسیدگی به وضعیت بوستان ها و محوطه های بازی کودکان و بهسازی، رنگ آمیزی، مرمت، شستشوی المان های شهری و بهسازی فضاهای سبز شهری در راستای رفاه حال شهروندان اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 53958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =