رسیدگی به درخواست‌های بیش از ۴۰ نفر از شهروندان منطقه ۲٠

عضو شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری با همراهی شهردار منطقه ۲۰، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، در دیدار با مردم به درخواست‌ها و مشکلات بیش از ۴۰ نفر از شهروندان این منطقه رسیدگی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ملاقات مردمی با شهروندان منطقه ۲۰ که در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در رفع مشکلات شهروندان و افزایش رضایتمندی آن‌ها برگزار شد، ضمن گفت‌وگو با شهروندان به درخواست‌ها و مشکلات آنان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی شد.

بابایی با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح مشکلات و مسائل بدون واسطه باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

عضو شورای شهر، رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر برشمرد و افزود: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است و توسعه و آبادانی شهر و رضایتمندی شهروندان با تعامل و همفکری شهروندان با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق می شود.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 53975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =