بررسی و تایید گزارش حسابرسی شرکت یادمان سازه و مؤسسه فناوران شهر تهران

همزمان با دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گزارش حسابرسی شرکت یادمان سازه و مؤسسه فناوران شهر تهران برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت یادمان سازه برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه بدهی مالیاتی، زیان انباشته برای جلوگیری از انحلال و تعیین تکلیف حساب های فی ما بین با سایر دستگاه های اجرایی معاونت فنی و عمرانی از جمله بندهای نیاز به اصلاح گزارش این شرکت است، اظهار کرد: زیرساخت های مقابله با پولشویی باید در این شرکت ایجاد و بدهی های سنواتی نیز تسویه شود.

وی با تأکید بر اینکه دعاوی حقوقی شرکت نیز باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: باید در فرصت مفصلی مباحث مربوط به شرکت یادمان سازه مورد بررسی قرار بگیرد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه اگر قرار باشد شرکت منحل شود حتما باید در شورا مورد بررسی قرار بگیرد، تأکید کرد: پنج میلیون تومان تومان سرمایه و ۶۰ میلیارد تومان زیان انباشته در این شرکت ثبت شده که به نوعی ۱۲ هزار برابر سرمایه اولیه زیان دارد. شهرداری فکر نکند اگر لایحه ای ارائه دهد و شرکت منحل شود، مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: فرآیند قانونی و کارشناسی برای تعیین تکلیف شرکت هایی که منحل می شود، رعایت نشده و مربوط به این دوره نیست و در تمام دوره ها وجود داشته است.

گفتنی است گزارش حسابرسی شرکت یادمان سازه برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

در ادامه این جلسه گزارش حسابرسی مؤسسه فناوران شهر تهران برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و  ۱۴۰۱ نیز مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 54020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =