تقدیر شهردار منطقه ۸ از معلمان مدرسه اوتیسم بشارت

همزمان با گرامیداشت هفته معلم، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهر تهران با حضور در مدرسه استثنایی بشارت در محله تهرانپارس از معلمان و پرسنل این مدرسه تجلیل کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه با تبریک گرامیداشت روز معلم از معلمان و کادر آموزشی مدرسه پسرانه اوتیسم بشارت قدردانی کرد و زحمات و تلاش‌های این عزیزان را دارای اجری مضاعف دانست.

در ادامه این دیدار شهردار منطقه ۸ دغدغه‌های مدیریت و کادر آموزشی این مدرسه را شنید و براساس اختیارات مدیریت شهری منطقه، دستوراتی را برای بهسازی و تجهیز محیط آموزشی این منطقه صادر کرد.

براساس این گزارش مدرسه پسرانه استثنایی اوتیسم بشارت در محله تهرانپارس در ناحیه یک این منطقه واقع شده که روزانه پذیرای ۸۰ نفر از کودکان و نوجوانان دارای بیماری اوتیسم بوده و خدمات آموزشی ویژه این افراد از جمله کاردرمانی و گفتار درمانی در این مدرسه توسط کادر آموزشی متخصص ارائه می‌شود.

گفتنی‌است؛ این مدرسه تنها مدرسه استثنایی اوتیسم در سطح منطقه ۸ است و شهرداری منطقه در این دوره از مدیریت شهری اقدام به ارائه خدمات عمرانی، بهسازی و تجهیز آن نموده و امسال نیز ارائه خدمات به این مدرسه به صورت ویژه در دستور کار اداره آموزش‌های شهروندی منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 54037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =