پیش بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح تمهیدات این شرکت برای خدمات‌رسانی در سی ‌و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: حسب دستور ویژه شهردار تهران ناوگان ویژه ای برای مردم عزیزمان که از سراسر کشور و بخصوص تهران در نمایشگاه شرکت می کنند اختصاص یافته و در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه تا روز آخر در خدمت مردم خواهیم بود.

علیزاده ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال، ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شده که از ساعت ۹ صبح الی ۲۱، از مبادی: میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و پایانه آزادی، در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این ۳ خط، برای رفاه حال بازدید کنندگان گرامی، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده با کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس های خط ۵ تندرو، از مبدا پایانه علم و صنعت به پایانه بیهقی، نسبت به ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به بازدیدکنندگان اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه دارد و بدین منظور از شهروندان گرامی تقاضا داریم، برای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص، با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه  ۱۳۷، اتوبوسرانی تهران را یاری کنند.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 54068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =