همکاری شهرداری و آموزش و پرورش نقطه عطف مدیریت شهری است

شهردار منطقه ۱۶ گفت: در این دوره از مدیریت شهری بیشترین سطح تعامل و همکاری در بین آموزش و پرورش و شهرداری ایجاد شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در نشست مشترک با مسئولین آموزش و پرورش با اشاره به وجود بیش از ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور که دربرهه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور نقش آفرینی کردند و حماسه آفریدند، گفت: هشت سال دفاع مقدس بیشترین حماسه از این دانش آموزان را به تصویر کشید. در واقع بیش از یک ششم شهدای دوران دفاع مقدس را دانش آموزان تشکیل می‌دهند. منطقه ۱۶ نیز با وجود ۱۱۰۰ شهید دانش آموز خاستگاه و مهد پرورش غیور مردان عرصه شهادت و رشادت به عنوان مهد شهدای دانش آموز مزین و شناخته شده است.

شهردار منطقه افزایش میزان همکاری مابین شهرداری و آموزش پرورش را نقطه عطفی در جهت توسعه فرهنگ خواند و افزود: آموزش و انتقال الگوی صحیح شهروندی از دوران کودکی در مدارس، باعث نهادینه شدن فرهنگ و تکالیف شهروندی در بزرگسالی می شود.

در این نشست سید حمیدرضا ابراهیم نژاد رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۶ با تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری منطقه گفت: در این دوره از مدیریت شهری بیشترین سطح تعامل و همکاری در بین آموزش و پرورش و شهرداری ایجاد شده که این اقدامات منجر به ارتقاء وضعیت فرهنگ و تعلیم و تربیت دانش آموزان می شود تا در نسل‌های آینده متحمل خسارت از بابت بی توجهی به تعلیم و تربیت دانش آموزان نباشیم.

در انتهای این نشست با حضور معاون اجتماعی، مدیران ادارات و عوامل کلانتری نازی آباد از مسئولین آموزش و پرورش قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 54087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =