پرچم رضوی  در منطقه ۱۴ به اهتزاز درآمد

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، پرچم بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در منطقه ۱۴ تهران برافراشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، اهتزاز پرچم رضوی طی مراسمی با حضور امیر شهرابی شهردار این منطقه، پدر شهید جلادتی فر(شهید کنسولگری در دمشق)، جمعی از خادمیاران رضوی دارالمومنین تهران و دل باختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بزرگراه محلاتی تقاطع خیابان نبرد انجام شد. شهردار منطقه ۱۴ برافراشته شدن پرچم مطهر رضوی در تهران، بر فراز چهاردهمین منطقه پایتخت را افتخارو برکت برای اهالی دارالمومنین تهران برشمرد.

امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ رضوی، در ایام گرامیداشت دهه کرامت تا میلاد باسعادت امام رضا (ع) این پرچم متبرک در دارالمومنین تهران به اهتزاز درآمد. زیرسایه و ساحت متبرک امام رضا(ع) و ائمه معصوم اتفاقات و کارهای بسیار خوبی در حوزه شهری و اجتماعی برای خدمت بیشتر به مردم و نشاط اجتماعی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس همچنین ده ها عنوان برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و خدماتی همزمان با ایام دهه کرامت در منطقه تدارک دیده شده و اجرایی شده است.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 54102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =