برپایی جشنواره تفریحی فراغتی دختران ریحان و گذرهای نشاط و بازی در بوستان بانوان منطقه۱۹

همزمان با ایام دهه کرامت، جشنواره‌های تفریحی فراغتی شاد تحت عنوان «دختران ریحان» به منظور ایجاد فضای فراغتی برای دختران شهر تهران از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در بوستان بانوان منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه افزود: این جشنواره با هدف تأمین سلامت، نشاط روحی- روانی دختران، زنان، کودکان و غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد پیوند مستحکم عاطفی در بین آنها با محوریت خانواده و فراغت با اجرای فعالیت های فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان در تعامل با طبیعت همراه است.

وی با اشاره به تدارک برنامه های متنوع در این جشنواره ادامه داد: ایستگاه فعالیت های فرهنگی، تفریحی فراغتی، ورزشی، دهکده فوتبال ، انواع مسابقات هنری و و ورزشی مهیج ویژه مادر و کودک، کلاس های آموزشی، ایستگاه فروش محصولات دست آفریده های زنان، مسابقه آشپزی مامان و کودک، جشنواره عرضه و فروش غذا و سفره آرایی، اجرای برنامه های محیط زیستی به همراه اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات از خدمات ویژه ای است که در این برنامه ارائه خواهد شد.

اخگرپور بیان کرد: مراجعین به این بوستان می توانند از خدمات گالری هنر، سالن های ورزشی و بدنسازی،کافی شاپ، استخر روباز نسیم، ترامپولین و دوچرخه سواری با تخفیف ۵۰ درصدی در ایام جشنواره بهره مند شوند. 

به گفته این مسئول، پاتوق های ورزشی شاد، گذرهای نشاط، مسابقه و تفریح در محوطه این بوستان در راستای افزایش نشاط اجتماعی دختران و بانوان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های فراغتی فکری و گروهی آنها در طول جشنواره برپا می شود.

انتهای پیام /

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 54116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =