نامگذاری یک خیابان در منطقه ۱۳ به نام شهیده پرستار «فرحناز حسنی‌آذر»

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ از نامگذاری یک خیابان در محله شهید اشراقی این منطقه به نام شهیده سلامت فرحناز حسنی‌آذر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، رضا افشار، رئیس روابط عمومی شهرداری این منطقه گفت: بنا بر پیشنهاد کمیته نامگذاری منطقه ۱۳ و ارسال به شورای اسلامی شهر تهران و موافقت اعضای شورا، کوچه هشت متری سوم واقع در منطقه ۱۳، خیابان دماوند، حدفاصل خیابان شهید یونسیان و خیابان شهید غفاری به نام شهیده سلامت «فرحناز حسنی آذر» نام گذاری که در این راستا، مراسم نامگذاری با حضور خانواده معظم شهید و جمعی از مدیران و مشارکت شهرداری ناحیه ۲ برگزار شد.

وی از شهدای مدافع سلامت به عنوان نمادهای ایثار و ازخودگذشتگی در دورۀ بحران شیوع بیماری کرونا یاد کرد و افزود: این خیابان دومین خیابان در منطقه ۱۳ است که به نام  شهیده سلامت نامگذاری شده و پیش از این، خیابان ۳۷/۴ حدفاصل خیابان چهارم و پنجم نیروی هوایی به نام شهیده سلامت «فرحناز چاووشی» تغییر کرد.

افشار اظهار داشت: در دوران سخت شیوع کرونا همواره کادر درمان فداکارانه تلاش کردند که این از خودگذشتگی ها از یاد ها پاک نخواهد شد و از این رو وظیفه خود دانستیم، یاد شهدای سلامت این منطقه را زنده نگه داریم.

پرستار "فرحناز حسنی آذر، شهیده سلامت در سال ۱۳۵۱ متولد شد و در سال ۱۳۹۹ پس از ماه ها خدمت به بیماران کرونائی بر اثر این ویروس فراگیر، جان خود را تقدیم هموطنانش کرد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 54128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =