برگزاری نخستین جشنواره ادبی و هنری شهروند متعالی در منطقه۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ از برگزاری نخستین جشنواره ادبی و هنری شهروند متعالی با رویکرد مسئولیت پذیری خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی های لازم در این زمینه در سرای محلات و مدارس محدوده انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ گفت: در راستای رسالت و ماموریت ذاتی اداره کل آموزش های شهروندی در ارائه مفاهیم آموزشی مبنی بر سرفصل حقوق و تکالیف شهروندی، مباحث آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئولیت ها و سیاست های مدیریت شهری مبنی بر توجه ویژه به گروه کودک و نوجوان و تاکید بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر آماده سازی شرایط برای واگذاری مسئولیت ها به نسل چهارم انقلاب، اولین جشنواره شهروند متعالی با موضوع شهروند متعالی؛ شهروند مسئولیت پذیر در شهر تهران برگزار می شود.

وی افزود: اداره آموزش شهروندی منطقه۱۳ با توجه به اهمیت موضوع، پوستر فراخوان جشنواره را در تمامی مدارس و  سرای محلات نصب و اطلاع رسانی کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، مدیریت پسماند و محیط زیست شهری، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل ترافیک، آسیب های اجتماعی، آپارتمان نشینی و همسایه داری را از محور های  جشنواره شهروند متعالی برشمرد و اظهار داشت: دانش آموزان می توانند آثار ارسالی خود را در بخش های گرافیک، عکس، شعر و داستان ارسال کنند.

ژولیده، جشنواره ادبی و هنری را رویدادی بزرگ در جهت استفاده بهینه از ظرفیت هنر دانست که به عنوان تاثیر گذار ترین، مستقیم ترین و سریع ترین ابزار ارتباطی در شکل گیری فرآیند آموزش شهروندی است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که آثار هنری و ادبی خود را با رعایت نکات و شرایط مندرج در پوستر به شناسه کاربری @shahrvandmotaali در پیام رسان های داخلی ارسال کنند.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 54131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =